اجرای برنامه پیک امید کانون خراسان جنوبی در ۱۰ روستای استان

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی، از اجرای برنامه کاروان پیک امید کانون خراسان جنوبی در ده روستای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی از اجرای برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی کاروان پیک امید کانون در ده روستای استان طی فاصله زمانی اعیاد دهه امامت و ولایت و امامت خبر داد.

طاهره حمیدی در این خصوص گفت: کاروان پیک امید کانون با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به این روستاها اعزام خواهد شد .

وی افزود: این کاروان هر روز در یک روستا اجرای برنامه خواهد داشت که به ترتیب از ۷ تیر ماه ۱۴۰۲ از روستای دهشک قاینات، آغاز و در روز بعد به روستای مهنج این شهرستان خواهد رفت و پس از آن حاجی آباد مود، همت آباد زیرکوه، حاجی آباد بیرجند، روستای بندان در شهرستان نهبندان، کریت طبس، دستگرد بیرجند، غنی آباد بشرویه و در هفدهمین  روز از تیر ماه این کاروان در محله‌ی کاظمیه بیرجند اجرای برنامه خواهد داشت.

مدیر کل کانون ادامه داد: اجرای نمایش عروسکی، معرفی دو واقعه عید قربان و غدیر در قالب قصه گویی، معرفی کتاب و معرفی وقایع و همچنین بازی های بومی و محلی، مسابقه و سرگرمی بخشی از برنامه های اجرایی این کاروان خواهد بود.

اجرای برنامه پیک امید کانون خراسان جنوبی در 10 روستای استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =