برنامه‌های کانون ظرفیت خوبی برای شناخت علاقه و استعداد کودکان ونوجوانان است

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زارعی امام جمعه بشرویه در دیدار با مدیر کل کانون خراسان جنوبی از برنامه های کانون به عنوان طرفیت خوبی برای شناخت علاقه و استعداد کودکان ونوجوانان یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در سفر صبح امروز ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۲ خود به شهرستان بشرویه به همراه مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زارعی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

بر همین اساس حجت الاسلام والمسلمین زارعی در این دیدار ضمن تمجید از فعالیت‌های کانون در این شهرستان گفت: عشق و علاقه مربی و دلسوزی مربیان کانون به عنوان رمز موفقیت در کاربا کودکان ونوجوانان باعث اجرای برنامه های خوب و در نتیجه موفقیتهای کودکان ونوجوانان این شهرستان در عرصه های ملی و بین المللی شده است و لازم است این برنامه ها با پیگیری و مداومت ادامه داشته باشد.

وی افزود برنامه های کانون طرفیت خوبی برای شناخت علاقه و استعداد کودکان و نوجوانان است و با شناخت این توانایی ها و کمک در پرورش آن افراد مفیدی برای جامعه تربیت خواهند شد.

امام جمعه بشرویه از مربی به عنوان یک باغبان دلسوز یاد کرد که تلاش میکند هیچگونه آفتی به مجموعه او وارد نشود و با شناخت نیازها به سمت هدف خود که پرورش استعدادها است حرکت می‌کند.

وی با توجه به استقبال خوب کودکان ونوجوانان از برنامه های کانون توسعه فضاها و زیرساختهای کانون در این شهرستان را خواستار شد و در خصوص هرگونه همکاری در این خصوص قول مساعد داد.

حجت الاسلام و المسلمین زارعی اشاره ای به برنامه های دهه ولایت و امامت نیز داشت و گفت: واقعه مهم غدیر باید در قالب برنامه های جذاب برای کودکان ونوجوانان تبیین شود.

گفتنی است در ابتدای این نشست طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان گزارشی از مهمترین فعالیت‌ها و برنامه‌های مجموعه تحت مدیریت خود ارایه داد و گفت: بیش از ۶۰۰ کارگاه فرهنگی، هنری، علمی و مذهبی و همچنین آموزش زبان‌های خارجی در مراکز کانون و کانون زبان ایران با هدف پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان ونوجوانان پیش بینی شده است که با استقبال خوب کودکان، نوجوانان و والدین این کارگاه‌ها پس از مرحله‌ی ثبت نام وارد مرحله اجرا شده است.

وی به افتخارات بین المللی که اعضای کانون شهرستان بشرویه اشاره کرد و گفت: تلاش مربیان این مرکز و علاقه و استعدادهای کودکان ونوجوانان استان باعث برافراشته شدن پرچم ایران در سایر کشورها شده است.

وی افزود: ظرفیت فعلی کانون در این شهرستان پاسخ‌گوی نیاز کودکان نوجوانان نیست بر همین اساس پیگیری ایجاد آسمان نمای دیجیتال و توسعه زیرساخت‌های کانون در شهرستان در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است مدیر کل کانون استان به همراه محدثه تقدیری کارشناس آفرینش‌های هنری و مهدی اکرامی کارشناس فن آوری اطلاعات کانون استان صبح امروز به شهرستان بشرویه سفر کرد تا از نزدیک در جریان برنامه‌های کانون در این شهرستان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =