کد خبر: 327187
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
بازدید 191
تجلیل از همکاران حراست کانون البرز

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با اهدای لوح تجلیل ارسالی از سوی روح‌الله عباسی نژاد، مدیر دفتر مرکزی حراست، از همکاران حراست تجلیل کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ جلسه‌ی ویژه بررسی مسائل حوزه‌ی حراست در اتاق جلسات کانون البرز برگزار شد.

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز و مهدیه محمدی سواد رودباری، سرپرست حراست کانون استان و کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات،  در سخنانی در این نشست به توضیح وظایف ذاتی واحد حراست و نگهبانی بر اساس رویکردهای صیانتی واحد حراست کانون کشور اشاره کرده و  انتظارات و توقعات خود از همکاران واحد نگهبانی را مطرح کردند.

تجلیل از همکاران حراست کانون البرز

در ادامه همکاران این واحد نیز فرصت یافتند تا مشکلات، موانع و چالش‌های موجود را مطرح و برای این موارد با حضور مسؤولان کانون استان، چاره اندیشی کنند.

در پایان این دیدار و نشست خودمانی نیز لوح‌های تجلیل و هدایای ارسالی از سوی روح‌الله عباسی نژاد، مدیر دفتر مرکزی حراست کانون کشور  به آقایان ولی‌الله نقدی، سید حسن حسینی، داوود سلیمی و افضل میرزایی، همکاران واحد حراست و نگهبانی کانون استان اهدا شد.

تجلیل از همکاران حراست کانون البرز

تجلیل از همکاران حراست کانون البرز

    گفتنی است عباسی نژاد درمتن این لوح ایمان را آغاز و رضایت خداوند متعال  را پایان خدمتی که در پرتو صداقت، اخلاق و خلوص عمل به نتیجه برسد دانسته و از همت، تلاش، اخلاق مداری و همراهی همکاران واحد حراست و نگهبانی قدردانی کرده است.

تجلیل از همکاران حراست کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =