مسابقه نقاشی «به عشق علی (ع)» در اردبیل برگزار می‌شود / برپایی غرفه فرهنگی هنری کانون در پیاده‌راه عالی‌قاپو

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی و هنری به مناسبت عید بزرگ غدیر خم و گرامیداشت دهه ولایت و امامت در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان، درباره برنامه‌های عید غدیر این سازمان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقه نقاشی روی پارچه به طول ۴۰ متر روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ با مشارکت کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون اردبیل و با حضور والدین ساعت ۹ صبح در پارک کودک این شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه در جهت آشنایی اعضا با فضایل اخلاقی و ویژگی‌های رفتاری حضرت علی (ع) اجرا می‌شود، اظهار داشت: برای اجرای مسابقه موضوعات طراحی شده برگرفته از صفات اخلاقی و رفتاری حضرت امیرمؤمنان (ع) و در پنج عنوان کمک به نیازمندان، اهدای گل به هم نوع،  احترام به پدر و مادر، مهربانی با دوستان و کسب علم و دانش خواهد بود.

ملک‌زاده فرد تصریح کرد: در عصر همین روز از ساعت ۱۵ الی ۱۹ ویژه‌برنامه جشن عید غدیر نیز با مشارکت گروه‌های جهادی از بسیجیان دانشگاه فرهنگیان در پارک فردوس اردبیل برگزارمی شود که با اجرای مسابقه و بازی‌های ورزشی، برپایی غرفه نقاشی، ایستگاه پذیرایی و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح پذیرای کودکان، نوجوانان و والدین در گرامیداشت این مناسبت فرخنده خواهیم بود. 

مدیرکل کانون استان برپایی غرفه فرهنگی، هنری در پیاده‌راه اسپریس بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی را از دیگر برنامه‌های کانون در دهه امامت و ولایت ذکر کرده و گفت: مربیان مراکز کانون اردبیل از روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه به مدت سه روز با برپایی غرفه فرهنگی و هنری و اجرای برنامه‌های مختلف از جمله قصه‌گویی، معرفی کتاب و شخصیت، برگزاری ایستگاه نقاشی، کاغذ و تا، چاپ سربند و اجرای طرح‌ها و نقش‌های رنگی برگرفته از نام مبارک حضرت علی (ع)، به تبیین اهمیت واقعه‌ی غدیر و جایگاه ولایت در جامعه اسلامی خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد در راستای گرامیداشت این ایام مبارک  برنامه‌های مشابهی در سایر مراکز کانون نیز اجرا می‌شود که خانواده‌ها می‌توانند به همراه فرزندان خود با مراجعه به این مراکز در جشن‌های غدیری سهیم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =