جشن بزرگ غدیر در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه‌ی مشترکی عید سعید غدیر را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن عید سعید غدیر در مجتمع کانون استان برگزار شد.

این جشن بزرگ، پس از برنامه‌ی حاملان قرآن و سرود ملی، با خیر مقدم معاون فرهنگی کانون استان آغاز شد و محبوبه کلبعلی در این بخش ضمن تبریک عید سعید غدیر، به هفته‌ی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز اشاره و به حاضران توصیه کرد با استفاده از کالای ساخت ایران، به اشتغال و شکوفایی کشور کمک کنند.

پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت استفاده از کالای داخلی، دیگر برنامه‌ای بود که برای این ویژه برنامه در نظر گرفته شده بود.

خطبه خوانی غدیر، که توسط اعضای مرکز شماره چهار زاهدان اجرا شد و پس از آن نمایش اعضای مرکز شماره دو زاهدان، نشان از برنامه‌ای می‌داد که محور و مجری آن اعضای توانمند کانون بودند.

نقالی اعضای مرکز چهار، شعرخوانی طنز عضو مرکز دو، سرود و نمایش، که توسط اعضای این مراکز اجرا شد، بخش‌های دیگری بودند که برای مهمانان حاضر در سالن، که مسئولانی از آموزش و پرورش استان، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صمت، استاندارد و والدین حضور داشتند، اجرا شد.

در بخش کوتاهی از برنامه نیز یکی از کارشناسان اداره استاندارد دقایقی در خصوص نشان استاندارد و ضروت توجه به آن، صحبت کرد و جشن غدیر با شعرخوانی عضو مرکز شماره دو زاهدان، در میان تشویق مهمانان، به پایان رسید.

جشن بزرگ غدیر در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =