گردهمایی فصلی مربیان مراکز کانون استان خراسان جنوبی برگزار شد

با حضور مدیر کل کانون استان، کارشناسان حوزه ستادی استان، گردهمایی مربیان مسئول مراکز ثابت، سیار و پستی استان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ صبح چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲ گردهمایی مسئولان مراکز کانون استان با حضور مدیر کل، کارشناسان و مربیان مسئول مراکز ثابت، سیار و پستی استان به صورت مجازی برگزار شد.

بر همین اساس طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سخنانی برنامه‌ریزی لازم در خصوص جذب اعضای جدید به ویژه در رده‌های سنی نوجوانان و تعامل با مدارس و مناطق آموزش و پرورش را بر اساس آمارهای دانش آموزی را خواستار شد.

 وی به موضوع تفاهم‌نامه های ارسالی از  کانون کشور به ویژه تفاهم نامه کانون با ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین اجرای دقیق این تفاهم‌نامه گفت: آموزش مربیان و اعضای مراکز با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و مضرات مواد مخدر از موارد مهم و ضروری است که باید مورد توجه ویژه تمامی مراکز قرار گیرد.

در ادامه این نشست کارشناسان اداره کل به بیان نکات مربوط به حوزه های کاری خود پرداختند و بر همین اساس «فریده سلامیان» کارشناس فرهنگی استان به بررسی شیوه‌نامه فعالیت‌های تابستانی مراکز با عنوان در مسیر قله‌ها و با شعار ایمان امید و دانایی پرداخت و بر ارسال به موقع  گزارشات فصلی جهت انعکاس به حوزه‌های ستادی در تهران تاکید کرد.

محدثه تقدیری کارشناس آفرینش‌های هنری کانون استان نیز بارگزاری در سایت کانون و ارسال طرح درس کارگاه های تخصصی و توجه به شیوه نامه باغ‌های آسمانی و طرح در شورای فرهنگی مرکز را خواستار شد و ادامه داد: معرفی نمایندگان انجمن‌های هنری و تاکید بر همکاری و تعامل با این نمایندگان و همچنین تشکیل و آماده سازی گروه‌های نمایشی و سرود در مرکز در دستور کار مسئولان مراکز قرار گیرد.

عاطفه اکبری سرپرست کارشناسی آفرینش‌های ادبی استان نیز به تشریح شیوه نامه‌ی باغ های آسمانی پرداخت و برگزاری کارگاه‌های ادبی خارج از محیط کانون را با هدف توجه بیشتر به محیط پیرامونی، خدا شناسی و توجه به زیبایی‌های طبیعت را به همکاران خود در مراکز پیشنهاد کرد و کتاب «کاش خانه‌های شکلاتی وجود داشت» را در راهنمایی اعضا موثر دانست.

سعید رحیم پناه کارشناس مسئول امور مالی نیز واریز  کلیه درآمدهای کسب شده از کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان را به حساب درآمدهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ستاد را یادآور شد و گفت: لازم است قراردادهای مربیان کارگاه تخصصی فصل تابستان که قرار است در این فصل در کانون حضور داشته باشند هر چه سریع تر به دفتر استان ارسال و  جهت جذب اعتبارات استانی مد نظر مسئولین محترم قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست مجازی فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و همچنین عذار شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش استان نیز به بیان نظرات حوزه کاری خود پرداختند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =