انجمن ادبی آبی میزبان «عباسعلی سپاهی یونسی» شاعر برجسته خراسانی شد

انجمن ادبی آبی، در مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر کانون پرورش فکری شهرستان قاین میزبان «عباسعلی سپاهی یونسی » شاعر برجسته حوزه کودک و نوجوان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ همزمان با ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ و در آستانه روز ادبیات کودک و نوجوان اعضای « انجمن ادبی آبی» در مرکز فرهنگی و هنری قاین میزبان شاعر برجسته خراسانی «عباسعلی سپاهی یونسی» بودند.

بر اساس این خبر در این نشست ادبی که با هدف گرامی‌داشت روز ادبیات کودک و نوجوان و تقویت توانمندی‌های ادبی نوجوانان برگزار شد ابتدا سپاهی یونسی خود را به اعضا معرفی کرد و در خصوص  سیر شاعر شدن، آشنایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چاپ کتاب های خود با اعضای حاضر در انجمن گفت و گو کرد.

در ادامه اعضای انجمن به خوانش اشعار پرداختند و آن را در معرض نقدهای شنیدنی و تخصصی این شاعر گذاشتند.

در پایان اعضا به نقد و بررسی کتاب «دوچرخه فکر می کن و به ما دوتا» از آثار این نویسنده‌ی حوزه کودک و نوجوان پرداختند.

گفتنی است عباسعلی سپاهی یونسی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، روزنامه نگار و فعال اجتماعی متولد سال ۱۳۵۴ در روستای یونسی از توابع گناباد  استان خراسان رضوی است که تاکنون اشعار زیادی سروده و کتاب‌های بسیاری چاپ کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به «راه رفتن زیر باران»، «نه نخ شدم نه خرس»، «بازهم که دیر آمدی»، «شب که میشه کلاغا»، «صبح صادق»، «با لبخندهایت آشنا هستم» و «صبح و سیب است» اشاره کرد.

این شاعر خراسانی به مناسبت ۱۸ تیر ماه روز ادبیات کودک و نوجوان میهمان کانون پرورش فکری خراسان جنوبی است و قرار است طی دو روز در نشستهای تخصصی مختلفی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان با اعضای مراکز کانون، مربیان کانون و علاقمندان به حوزه ادبیات کودک و نوجوان دیدار داشته باشد.

انجمن ادبی آبی میزبان «عباسعلی سپاهی یونسی» شاعر برجسته خراسانی شد

انجمن ادبی آبی میزبان «عباسعلی سپاهی یونسی» شاعر برجسته خراسانی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =