نمایش «آی تک» به روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

نمایش عروسکی «آی تک» کاری از گروه تئاتر عروسکی اویون استان اردبیل در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نمایش درمی‌آید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری با همکاری معاونت فرهنگی و اداره‌کل استان‌های کانون از تئاترهای تولید شده در استان‌ها حمایت می‌کند.

برهمین اساس، نمایش عروسکی «آی تک» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال که از تولیدات کانون استان اردبیل است و در جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک هم حضور داشته به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش با تکنیک پاپ آپ بوک به مدت ۴۰ دقیقه برای مخاطب کودک و نوجوان تولید شده است.

در خلاصه نمایش عروسکی «آی تک» آمده است: یک پرنسس خودخواه به نام آی تک هر چیزی را که می‌بیند می‌خواهد به دست بیاورد. او یک روز ماه آسمان را می‌خواهد و....

عوامل این نمایش عبارتند از: طراح و ساخت عروسک و طراح صحنه: فاطمه برمال، ساخت صحنه: فاطمه برمال، لیلا نظمی، طراح نور: ابراهیم حسین‌پور، بازی دهنده: یلدا یوسفیان، بازیگر: یلدا یوسفیان، صداپیشگان: حسین نوروززاده، سیامک شاگردی، یلدا پروین‌پر، هلیا داداشی، فاطمه برمال، آهنگساز: بهرام رجبعلی‌زاده، ترانه سرا: پری‌ناز ستونه، نوازنده: بهرام رجبعلی‌زاده، صدا و مدیر صحنه: مهدیه خلفی‌زاده، طراح پوستر و بروشور: حجت مجرد، برنامه‌ریز و تبلیغات رسانه‌ای: محمدامین اسماعیلی، دستیار کارگردان: مهدی دلنواز، عکاس: نیلوفر عباس‌منعم و سرپرست گروه و مشاور کارگردان: محمدتقی اسماعیلی.

طرح حمایت از نمایش‌گران کانون در مرکز تولید تئاتر پیشتر نیز اجرا شده و قرار است از این به بعد نیز از آثار شاخص نمایش عروسکی که در استان‌ها تولید شدند، دعوت شود.

نمایش «آی تک» روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح خواهد شد.

این نمایش عروسکی هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲تماس بگیرند.

نمایش «آی تک» به روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =