دختران مهرآفرین عضو راه‌دور کانون شدند

کانون بردسیر روز ادبیات کودک و نوجوان را با عضوگیری متفاوت ۲۰ دختر خیریه مهرآفرین گرامی داشت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بردسیر به مناسبت ۱۸ تیر روز ادبیات کودک و نوجوان ویژه‌برنامه‌ای با حضور ۲۰ دختر خیریه مهرآفرین شهرستان بردسیر برگزار کرد.

بنابر این خبر، کانون شماره یک بردسیر برای اعضای جدیدش که امکان حضور مستمر در مرکز فرهنگی هنری را ندارند طرح «رویش یک لبخند» را اجرا خواهد کرد.

طرح «رویش یک لبخند» با الهام از بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که سال‌ها با استفاده از نامه‌نگاری داستان‌نویسی و شعرسرایی را به اعضای مکاتبه‌ای آموزش می‌دهد، راه‌اندازی شده است و بسته‌های ویژه در قالب فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری برای اعضای جدید کانون از خیریه مهرآفرین ارسال می‌شود و بعد از اجرای فعالیت به مرکز برگشت داده می‌شود تا مربی در نوبت بعد موارد آموزشی و پرورشی را بررسی و دنبال کند.

این در حالی است که، یکی از اهداف اجرای این طرح شناسایی، جذب و پرورش کودکان و نوجوانان با استعدادی است که اغلب شرایط حضور در مراکز کانون را ندارند. در این بسته‌های مخصوص قرار است از قصه‌ها با موضوعات مختلف بهره گرفته شود تا به افزایش مهارت‌های اجتماعی و حل مسئله اعضا کمک شود و همچنین کاهش ناامیدی، تنهایی، خشم، پرخاشگری و اضطراب از دیگر اهداف این طرح است.  

دختران مهرآفرین عضو راه‌دور کانون شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =