کد خبر: 327568
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
بازدید 90
موفقیت عضو کانون قزوین در مسابقه عکاسی «در آئینه نوروز»

عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مسابقه سراسری عکاسی «در آئینه نوروز» خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،  با معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی «در آئینه نوروز» در دو بخش اصلی (در آینه نوروز) و ویژه (بهار در بهار) یکی از اعضای کانون استان قزوین نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

با نظر داوران بخش اصلی در میان نوجوانان برگزیده‌ای نداشت و بدون در نظر گرفتن اولویت از سه نفر از شرکت کنندگان تقدیر شد.

بر این اساس زینب آخوندی عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین  با مربی گری نرگس پیله فروش ها  در بخش نوجوان این رقابت هنری شایسته تقدیر شناخته شد.

این مسابقه در دو بخش برگزار شد؛ بخش اصلی آن شامل آیینه نوروز (فعالیت‌ها، جشن‌ها، آداب و رسوم عید نوروز، حضور کودکان و نوجوانان در آئین‌های نوروز) و بخش ویژه شامل بهار در بهار (همزمانی عید نوروز امسال با بهار قرآن، این فرصت را فراهم کرد تا آثاری از همنشینی این دو آیین در کنار هم ثبت شود) بود.

پس از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه عکس «در آیینه نوروز» و بر اساس فراخوان منتشر شده، هئیت داوران شامل «محمود عبدالحسینی» مدرس عکاسی، رییس هیئت مدیره‌ انجمن‌های عکاسان مطبوعات کشور و داور و دبیر جشنواره‌های عکس، «حسن غفاری» عکاس مستند اجتماعی و عضو انجمن‌های عکاسان مطبوعات ایران و «بابک فروتنی» مدرس دانشگاه، مدیر هنری، دبیر و داور جشنواره‌های عکس به داوری آثار پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =