کد خبر: 327740
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
پرواز ۹۰۰۰جلد کتاب در مسیر دانایی کودکان و نوجوانان گلستانی

۹۰۰۰ جلد کتاب و سرگرمی، در نخستین مرحله از طرح ارسالِ ۳میلیون جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری، کتابخانه‌های مناطق محروم و بازار نشر در سراسر کشور به مراکز کانون پرورش فکری گلستان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مرحله اول طرح ارسال ۳ میلیون جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری کانون، کتابخانه‌های مناطق محروم و بازار نشر در سراسر کشور، همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان آغاز و تا هفته کتاب و کتاب‌خوانی و شعار «در مسیر دانایی بر بال کتاب» ادامه خواهد داشت.

در بین این ۹۰۰۰ جلد کتاب، ۹عنوان کتاب برگزیده‌ی جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان (مرغک) که یکی از رویدادهای ادبی کانون پرورش فکری است، قرار دارد و تعداد ۹۱ عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و ۲۵ عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است به کتابخانه‌های کانون ارسال شد.

«نردبان، محراب قلم، کتاب پرنده، منادی تربیت، پیام محراب، غنچه، گویا، شهر قلم، افق و سوره مهر» از جمله ناشرانی هستند که کتاب‌های آنها به مراکز کانون ارسال شده است.

در این طرح همچنین ۱۰ عنوان سرگرمی سازنده و بازی فکری از تولیدات کانون با عنوان‌های «بازی با کش، ماسک، صورتک، خشک کن گیاهان، تنگرام، بندک، خدا دوست دارد خدا دوست ندارد، پلکان، همه چیز با اتصالات ساده، گردونه تصویر و یک تار سبیل» به مراکز ارسال شد.

گفتنی‌است تعداد کل کتاب‌های کانون گلستان پیش از ۲۰۴هزارجلد کتاب بوده که با ارسال کتب جدید این رقم به حدود ۲۱۳هزار جلد افزایش یافته است.

پرواز ۹۰۰۰جلد کتاب در مسیر دانایی کودکان و نوجوانان گلستانی

پرواز ۹۰۰۰جلد کتاب در مسیر دانایی کودکان و نوجوانان گلستانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =