کد خبر: 327871
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
جشنواره برق و زندگی در قروه برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان قروه با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه جشنواره برق و زندگی را برای کودکان و نوجوانان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این جشنواره با موضوعات مصرف برق و رعایت ایمنی برق دیروز یکشنبه 25 تیرماه در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قروه برگزار شد

بنا بر این گزارش، هیوا ملکی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری قروه در سخنانی گفت: اصلاح الگوی مصرف در خانواده ها با هماهنگی کودکان شکل می‌گیرد و طلایه داران این مهم میتوانند کودکان و نوجوانان در خانواده ها باشند. 

وی با اشاره به اینکه خانواده به عنوان اولین و مهم ترین نهاد اجتماعی کردن فرد نقش مهمی در تعیین رفتار آن دارد افزود: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که اصلاح مصرف برق و آب را در خانواده ها با اجرای برنامه فرهنگی و هنری نهادینه کنیم و برای این منظور کودکان می‌توانند بازیگر این قصه باشند.

ملکی اظهار داشت: امروز شاهد شوق و ذوق کودکان قروه ای و استقبال آن ها از این جشنواره بودیم به طوری که بیش از 100 نفر کودک و نوجوان در این شرکت کردند و به خلق اثر هنری پرداختند.

در پایان به آثار برتر جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =