گردهمایی کودکان عاشورایی در بیرجند برگزار می‌شود

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی از برگزاری گردهمایی کودکان عاشورایی هم زمان با روز یک‌شنبه یکم مرداد ماه در محل هیات محبان زهرا(س) بیرجند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛طاهره حمیدی مدیر کانون با اعلام این خبر گفت: گردهمایی کودکان عاشورایی همزمان با سراسر کشور عصر روز یکشنبه یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ و مصادف با پنجم محرم  از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل  میدان شهدا ، ابتدای خیابان شهید کوشه‌ای، هیات محبان زهرا (س) بیرجند برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با شعار «مهمانان کوچک امام حسین (ع)» و با هدف ایجاد تعلق خاطر  به عنوان گامی در جهت شناخت منظومه فکری و روش زندگی امام حسین(ع) ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود و این کودکان می‌توانند به همراه والدینشان در این برنامه شرکت کنند.

حمیدی تصریح کرد: نوحه خوانی، قصه گویی، خاطره گویی از محرم و اربعین، معرفی شخصیت و سرزمین، شعرخوانی و معرفی کتاب از بخش‌های این برنامه خواهد بود.

گفتنی‌است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ده‌ها ویژه برنامه‌ی مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان از ابتدای محرم تا اربعین حسینی پیش بینی کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =