نمایشگاه کتاب با موضوع مهاجرت در کتابخانه مرجع کانون برپا می‌شود

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاهی از منتخب کتاب‌های فارسی و غیرفارسی که به موضوع مهاجرت پرداختند، برپا می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه که با عنوان «خورشید هنوز یک ستاره است» برپا می‌شود، در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری است که هر ماه به یک موضوع اختصاص دارد.

اسامی برخی کتاب‌های موجود در نمایشگاه «خورشید هنوز یک ستاره است» عبارتند از: «آواره‌بی خورشید» نوشته محمدهادی محمدی، «می‌خوای با من دوست بشی» اثر سوسی مورژنسترن با ترجمه بیتا ترابی، «یک قدم تا بهشت» نوشته آن‌نا با ترجمه مامک بهادرزاده، «کشتزارهای وطن» نوشته ماریتا کانلن مک کنا با ترجمه محبوبه نجف‌خانی، «خانه‌ی خودمان» اثر سینتیا کادوهاتا با ترجمه شقایق قندهاری، «جنگ که تمام شد بیدارم کن» نوشته عباس جهانگیریان.

همچنین اسامی تعدادی از کتاب‌های غیرفارسی این نمایشگاه شامل موارد زیر می‌شود:

This is me by jamie lee Curtis, painted words by aliki, children of immigration by carola suarezorozco plantete mirgrants by sophie lamoureux

نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرجع برپا می‌شود

گفتنی است علاوه بر نمایشگاه «خورشید هنوز یک ستاره است»، به بهانه درگذشت زنده‌یاد احمدرضا احمدی شاعر بزرگسال و نویسنده کودک و نوجوان، نمایشگاهی از آثار کودک، نوجوان و بزرگسال این شاعر و هنرمند فقید در کتابخانه مرجع برقرار است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند تا پایان مرداد ۱۴۰۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۳ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرجع برپا می‌شود

نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرجع برپا می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =