کد خبر: 328233
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
مراکز استان میزبان ویژه برنامه «پسر دوم خورشید»

ویژه برنامه «پسر دوم خورشید» با همراهی تمام مراکز استان به صورت همزمان در دهه اول محرم با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع محرم، کودکان و نوجوانان را با این واقعه مهم دینی تاریخی آشنا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی ویژه برنامه «پسر دوم خورشید» بصورت همزمان در دهه اول محرم در مراکز استان برگزار شد.

«پسر دوم خورشید» به منظورآشنایی هرچه بیشترکودکان و نوجوانان با مفاهیم والا وارزشـمند واقعه عـاشورا و بـا تـوجه به نقش مهم مربیـان در تقویت و پرورش حس دینی اعضـا، آفرینش‌هـای فرهنگی اسـتان تصمیم گرفت با همراهی مربیـان خلاق و اعضای توانمنـد مراکز، در دهه اول محرم ویژه برنامه" پسر دوم خورشید"را برگزارکنـد.

اجرای ویژه برنامه پسر دوم خورشید در مراکز استان

قبل از آغاز ویژه برنامه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمامی مراکز با همراهی و همفکری اعضا به فضاسازی محرم در مراکز پرداختند و شور و حالی حسینی را در مراکز ایجاد کردند.

اجرای ویژه برنامه پسر دوم خورشید در مراکز استان

این ویژه برنامه به صورت همزمان در دهه اول محرم هر روز ساعت ۱۰ صبح در مراکز طبق جدول زمانبندی ارائه شده اجرا شد. در جدول اعلام شده به مراکز هر روز اختصاص به یک فعالیت فرهنگی مانند کاردستی و اوریگامی با موضوع محرم (آماده‌سازی سقاخانه جهت پویش «شمعی برای کودکان کربلا»، نشریه، روخوانی کتاب، مسابقه و سرگرمی و قصه‌گویی داشت که توسط مربیان خلاق برگزار شد.

در فعالیت روخوانی کتاب، کتاب‌های ویژه کودک با عناوین قصه‌های کربلا نوشـته مجیدملامحمدی، پیروزی نوشـته مهدی معینی، بزرگترین دختر عالم نوشـته سیدمهدی شجاعی، و کتاب‌های ویژه نوجوان با عناوین غنچه‌های پاییزی نوشته مسلم ناصری، یک اسب و دو سوار نوشته سیدمهدی شجاعی، چهل روز عاشقانه نوشته محمدرضاسنگری، جامانده ازکاروان نوشته محمودجوانبخت که از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، جهت این فعالیت معرفی شدند.

اجرای ویژه برنامه پسر دوم خورشید در مراکز استان

مستندات، تصاویر، شور و حال اعضا و کلیپ‌های تهیه شده از این ویژه برنامه در فضای مجازی منتشر گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =