کد خبر: 328310
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
بازدید 95
حضور کارشناسان کانون فارس در برنامه رادیویی «قرار بهشت»

گردهمایی کودکان عاشورایی در رادیوی استان فارس تشریح شد.

یه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، هم‌زمان با برگزاری گردهمایی کودکان عاشورایی در سراسر کشور و برگزاری این گردهمایی در شیراز، مریم حسن‌لی کارشناس فرهنگی کانون فارس یک روز پیش از اجرای این برنامه با حضور در برنامه زنده رادیویی «قرار بهشت» به تشریح ویژه برنامه‌ی «میهمانان کوچک امام حسین علیه‌السلام » پرداخت.

پس از اجرای گردهمایی کودکان عاشورایی،  اعظم موسوی کارشناس روابط عمومی کانون فارس با حضور در برنامه زنده رادیو از فعالیت‌های اجرایی کانون در این گردهمایی گفت و به برگزاری نوزدهمین سوگواره عاشورایی کانون فارس نیز اشاره کرد.

گردهمایی کودکان عاشورایی در استان فارس روز یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۵ محرم در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 در این گردهمایی کودکان عاشورایی عضو مراکز فرهنگی هنری کانون فارس با شرکت در مراسم سوگواری به انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و عزاداری پرداختند.

بر این اساس، اعضا قطعه‌های پازلی را رنگ‌آمیزی و به هم متصل کردند تا جمله «هر کجا نام تو آید حرم توست حسین» را بسازند. بعد از نصب قطعات پازل و آماده‌سازی یک قاب زیبا از این فعالیت هنری، کودکان با نوای مداحی دو نفر از همین میهمانان کوچک امام حسین علیه‌السلام سینه‌زنی کردند.

میهمانان کوچک امام حسین علیه‌السلام در این گردهمایی عهدنامه عاشورایی را قرائت کردند. اهدای سربند یا حسین و یا اباالفضل، مداحی اعضا، سینه‌زنی و اجرای سرود، بخش‌های دیگر گردهمایی میهمانان کوچک امام حسین علیه‌السلام در شیراز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =