کد خبر: 328323
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
بازدید رییس ستاد اربعین کانون از نقطه صفر مرزی میرجاوه

رییس ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در نقطه صفر مرزی میرجاوه از امکانات زائرسرا و پایانه این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فروهر معدنی در بازدید از نقطه صفر مرزی میرجاوه گفت: مسوولیت بخش کودک و نوجوان ستاد اربعین کشور به دستور وزیر کشور به کانون پرورش فکری واگذار شده است که در همین راستا و برای امکان‌سنجی از ظرفیت‌های استانی و امکانات این شهرستان، بازدید صورت گرفت.

وی ادامه داد: هدف از این بازدید، بررسی امکانات و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به زائران کودک و نوجوان پاکستانی و انتقال ارزش‌های اربعین و معارف حسینی به آنان بود.

معدنی از حضور تماشاخانه سیار کانون در زائرسرای مرز میرجاوه خبر داد و افزود: با همکاری مدیرکل کانون استان خراسان رضوی این خدمت در دستور کار ستاد اربعین در سیستان و بلوچستان برای انتقال فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در تعامل با زائران پاکستانی مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری در پایان اظهار امیدواری کرد با همراهی و مشارکت فعالان فرهنگی در تعامل خوب با فرمانداری، آموزش و پرورش بتوان خدمات شایسته‌ای به زائران اربعین ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =