انجمن آیینی شاعران و نویسندگان نوجوان

انجمن آیینی شاعران و نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان در عمارت تاریخی انگورستان ملک اصفهان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در هشتمین روز از ماه محرم انجمن آیینی شاعران و نویسندگان نوجوان کانون در عمارت تاریخی انگورستان ملک اصفهان برگزار شد .

منیره جعفری سرپرست کانون استان در این برنامه با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و یاران با وفایشان اظهار داشت : خوشحالم که در جمع شریف انجمن آیینی شاعران و نویسندگان نوجوان کانون هستم که امروز به عشق اباعبدالله ( ع ) شعر و متن عاشورایی سروده و نگاشته اند و این نقطه قوتی است برای تبیین و ترویج ارزشهای ایثار و شهادت و آشنایی با سیره معصومین علیهم السلام و امید است این برنامه های متعالی همیشه ادامه داشته باشد .

انجمن آیینی شاعران و نویسندگان نوجوان

نوجوانان با خوانش اشعار و متون عاشورایی ، حال هوایی خاص به برنامه بخشیدند و آثار ارائه شده مورد نقد و بررسی اعضا و مربیان قرار گرفت .

انجمن آیینی شاعران و نویسندگان نوجوان کانون با حضور آقای شکرالهی شاعر آیینی اصفهان ، کارشناس ستادی و مربیان در عمارت تاریخی مرحوم حاج محمد ابراهیم ملک التجار اصفهانی " معروف به انگورستان ملک " در هشتمین روز از ماه محرم برگزار گردید .

انجمن آیینی شاعران و نویسندگان نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =