برگزاری سومین شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی کانون پرورش فکری

سومین نشست هماهنگی مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به‌میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یاسوج برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استات کهگیلویه و بویراحمد این  نشست با حضور روسای اداره کل آموزش و پرورش ،سازمان نوسازی مدارس ، دانشگاه فرهنگیان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی کانون برگزار شد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست ضمن تسلیت ماه محرم به بررسی وضعیت پروژه مرکز فرهنگی هنری مادوان اشاره کرد و خواستار تسریع در اتمام پروژه فرهنگی هنری مادوان با  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی شد که در صورت امکان این پروژه تا پایان ۱۴۰۲ افتتاح شود .

کبری اخلاقی‌نیا افزود: تعمیر صندلی‌های کانون زبان ایران توسط نوسازی مدارس از طریق طرح شهید عجمیان و اعزام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس کارورزی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مصوبات این نشست برای کانون بوده است.

وی اظهار داشت: در این نشست مقرر شد  آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان در برگزاری مهرواره ها و جشنواره‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری و  گروه‌های جهادی به مناطق محروم توسط این دستگاه‌ها  در هر فصل یکبار اعزام شوند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ابراز داشت: بانک اطلاعاتی آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان در خصوص نامگذاری اماکن تازه تاسیس فرهنگی و آموزشی به نام شهدای استان در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان اماکن زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش در سطح استان به صورت عادلانه هر کدام به نام یک شهید نامگذاری شود.

آسفالت و ایزوگام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال جاری توسط  اداره کل نوسازی مدارس، تشویق پایان نامه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در خصوص مسئله جمعیت در استان و همکاری و همراهی  آموزش و  پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نوسازی مدارس ار دیگر مصوبات این نشست بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =