گرامی‌داشت روز خبرنگار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه برنامه‌هایی روز خبرنگار را داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی گرامی‌داشت روز خبرنگار در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

هفدهم مردادماه، مصادف با سالروز شهادت «محمود صارمی»، خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان، است که در ایران به نام روز خبرنگار نامگذاری شده و هرسال در این روز علاوه بر گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار، از تلاش‌های خبرنگاران تجلیل می‌شود.

در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز محمدرضا سالاری با صدور پیامی، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

در بخشی از پیام مدیرکل کانون استان آمده: خبرنگاران، چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند که در امید آفرینی و ایجاد نگرش مثبت در جامعه نقشی اساسی دارند. پیام‌آوران آگاهی و روشنی هستند که مجموعه‌ای از واقعیت‌ها را پیش روی جامعه به تصویر می‌کشند.

هفدهم مردادماه که به نام روز خبرنگار زینت یافته، فرصت مناسبی است برای قدردانی از جهادگرانی که با وجود مشکلات و ناملایمات، برای تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند... از تلاش‌های ارزشمند و اثرگذار خبرنگاران محترم در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و به موقع، به ویژه در حوزه‌ی کودک و نوجوان، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم و با ادای احترام به پاس همه‌ی لحظه‌هایی که به فکر بیان حقایق هستند، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، سلامتی و توفیق طلب می‌کنم...

گفتنی است همکاران نیز در مراکز فرهنگی‌هنری نیمروز، هیرمند، بزمان و شماره یک زابل، برنامه‌هایی برای اعضا تدارک دیدند که از آن جمله می‌توان به معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، نشریه دیواری، نوشتن خلاق و سفال اشاره کرد.

در مرکز نیمروز، اعضا به ساختمان رادیو شهری زابل رفتند و ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و برگزاری نشست با مدیر رادیو، با بخش‌های مختلف و مراحل آماده شدن خبر آشنا شدند.

گرامی‌داشت روز خبرنگار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

گرامی‌داشت روز خبرنگار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

گرامی‌داشت روز خبرنگار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =