کد خبر: 328785
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
نشان روزنامه خراسان تجلی هویت فرهنگی خراسان

همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار مدیر کل کانون استان از دفتر روزنامه خراسان بازدید کرد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی به منظور گرامیداشت روز خبرنگار، ابراهیم زره‌ساز و احمدرضا افشاری معاون اداری مالی استان با حضور در دفتر روزنامه خراسان این روز را به اهالی رسانه تبریک گفته و از آنان تقدیر کردند.

نشان روزنامه خراسان تجلی هویت فرهنگی خراسان

ابراهیم زره‌سازمدیر کل کانون استان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: روزنامه خراسان یکی از اجزای جریان‌ساز هویت مشهد است و نیاز است که نوجوان امروز با این نماد هویتی آشنا شود. ایشان با پیشنهاد برپایی موزه روزنامه خراسان گفت: لازم است در فضاهایی مانند موزه، نوجوان امروز را با مسیر طی شده روزنامه از دیروز تا امروز بصورت ملموس آشنا کرد و در کنار فضاهایی چون موزه فعالیت‌هایی چون نوشتن خلاق و قصه‌گویی را نیز با هدف آشنایی با این بخش هویتی برگزار کرد.

مدیر کل استان با اشاره به اهمیت رسانه برای نوجوان امروز گفت: با توجه به سرعت فزاینده تغییرات حوزه تکنولوژی لازم است متناسب با نیاز کودک و نوجوان امروز پیش رویم. وی افزود: طبق تاکید مقام‌معظم رهبری مبنی بر ایجاد و گسترش سینما اقتباس نیازمند فعالیت بیشتر گروه‌های فرهنگی در حوزه سینما و رسانه برای نوجوان هستیم. در ادامه زره‌ساز با اشاره به راه‌اندازی مرکز سورنا گفت: این مرکز با همت افراد دغدغه‌مند در حوزه رسانه کودک و نوجوان و حمایت کانون پرورش به عنوان یک محل کشف استعداد، آموزش، تولید و ارزش‌آفرینی در حوزه سینما و رسانه نوجوان با محوریت کتاب در حال فعالیت است که می‌تواند خروجی این مرکز برای مجموعه‌هایی چون روزنامه خراسان به عنوان نویسنده و خبرنگار کارآمد باشد.

نشان روزنامه خراسان تجلی هویت فرهنگی خراسان

در ادامه مهدی حسن‌زاده معاون سردبیر روزنامه خراسان با اشاره به نسخه‌های اولیه روزنامه گفت: این روزنامه از گذشته در برهه‌های تاریخ‌ساز خراسان حضور داشته است و برای مخاطب امروز نیز به عنوان یک منبع اطلاعاتی محسوب می‌شود. ایشان با اشاره به آرشیو الکترونیکی روزنامه خراسان، آن را منبع و مرجع موثق پژوهشگران و محققین دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =