نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

نمایش عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» با طراحی و کارگردانی علی یدالهی از شهریور به روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به نویسندگی مهدی صفاری‌نژاد، شهریور و مهر ۱۴۰۲ هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۸ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

نمایش عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستانِ کلاغی را روایت می‌کند که عاشق اجسام براق است و آنها را می‌دزدد. به او نشانی یک توپ بزرگ طلا را می‌دهند که بدزدد، او هم راهی سفر می‌شود تا آن توپ طلایی بزرگ را بدزدد. در بین راه با یک سگ و یک شتر آشنا می‌شود و آنها قصه پدربزرگ و مادر خود را برای او تعریف می‌کنند تا اینکه کلاغ به توپ طلایی می‌رسد.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: آهنگ‌ساز: محمد فرشته‌نژاد، طراح و ساخت عروسک: علیرضا حسین‌پور، طراح صحنه: رامین کمال‌زاده، طراح لباس: علی یدالهی، طراح نور: محمدرضا شاملو، دستیار کارگردان: بردیا یدالهی، بازیگران: شهرام مسعودی، امیرحسین انصافی و علی یدالهی، روابط عمومی و تبلیغات: تئاتر کودک ببین (ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی) و امور رسانه‌ای: روشنک کریمی.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =