تلاش همکاران برای فراهم کردن مقدمات فعالیت ایستگاه‌های اربعین در کانون سیستان و بلوچستان

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در آستانه‌ی آغاز فعالیت ایستگاه‌های اربعین در زاهدان و مرز میرجاوه در حال تهیه مقدمات محتوایی این رویداد مهم هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، در ادامه‌ی آمادگی مجموعه کانون استان برای برگزاری باشکوه آیین اربعین، همکاران در حال تدارک مقدمات هستند.

با توجه به برپایی شش ایستگاه استقبال از زائران اربعین، در مرز میرجاوه و زاهدان، فعالیت‌های گسترده‌ای پیش‌بینی دیده شده و همکاران با اشتیاق ویژه‌ای در تکاپوی انجام کارها و آمادگی برای استقبال از زائران اباعبدا... هستند.

برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیرکل و همکاران، بررسی امکانات موجود و تهیه‌ی ملزومات، هماهنگی با استان‌های کمک کننده، تهیه لیست شرح وظایف همکاران، تولید محتوا برای مخاطبان کودک و نوجوان به زبان اردو و... بخشی از فعالیت‌هایی است که در این روزها توسط همکاران در حال اجراست.

ایجاد فضای مناسب با اربعین و آماده کردن زائران پاکستانی برای قرار گرفتن در حال و هوای این آیین، و بهره‌گیری از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یکی دیگر از دغدغه‌های همکاران است که این مهم با همدلی و همکاری واحدهای کارشناسی در حال آماده سازی است.

ساخت ماکت‌های متناسب با اربعین، با توجه به ذائقه‌ی مخاطب، از دیگر فعالیت‌های استان است که توسط همکاران آغاز شده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند تا مخاطبان با آمادگی ذهنی بیشتری در کارگاه‌ها شرکت کنند.

گفتنی است همکاران کانون استان از یکم تا سیزدهم شهریور، در پایگاه‌های مشخص شده، به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =