درخواست مساعدت در تامین اعتبار تکمیل پروژه مرکز فرهنگی وهنری کانون

مدیر کل کانون خراسان جنوبی، در دیدار با «محمد رضا لکزایی» فرماندار شهرستان سربیشه خواستار مساعدت وی در تامین اعتبار تکمیل پروژه توسعه مرکز فرهنگی و هنری کانون شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح امروز ۷ شهرویور ماه ۱۴۰۲ در دیدار با فرماندار سربیشه که در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد به ارایه گزارشی از برنامه‌های کانون در این شهرستان پرداخت و گفت: کتاب محوری و خانواده محوری برنامه‌ها از مهمترین رویکردهای فعالیت‌های کانون است.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های ستاد اربعین کانون استان گفت: در این ایام با هدف پرورش فکر و اندیشه و همچنین الگو گرفتن از سبک و سیره زندگی امام حسین(ع) و بهره مندی هر چه بیشتر از فرصت اربعین فعالیت‌های مختلفی در سطح مراکز کانون بر اساس رویکردهای پیش بینی شده در حال اجرا است که از مهمترین آن می‌توان به اجرای پویش کتاب‌خوانی یاد  کرد که با بلند خوانی کتاب «تشنه لبان» و معرفی کتاب «چهل روز عاشقانه» در مراکز آغاز شده است.

حمیدی در بخشی از سخنان خود به اکران پویا نمایی بچه زرنگ پرداخت و خواستار مساعدت فرماندار در اکران این

پویانمایی که با اهداف تربیتی ارزشمند مراحل نهایی تولید را می‌گذراند در سطح شهر سربیشه شد.

حمیدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌های کانون در این شهرستان مورد استقبال کودکان ونوجوانان و خانواده‌ها قرار گرفته است به کمبود فضای فیزیکی در مرکز سربیشه پرداخت و خواستار مساعدت فرماندار جهت تکمیل طرح توسعه مرکز فرهنگی و هنری کانون شد.

در ادامه‌ی این دیدار که فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان و همچنین فاطمه ضیغمی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون نیز حضور داشتند، فرماندار سربیشه نیز از اقدامات کانون و تلاش‌های مربی مسئول این مرکز قدردانی کرد و گفت: حضور پررنگ بچه‌ها را در برنامه‌های اجتماعی بیان‌گر ارتباط خوب مربیان کانون با بچه‌ها است.

وی ادامه داد: هر چقدر برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان خلاق تر باشد زمینه تشویق بچه‌ها به مطالعه بیشتر فراهم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =