کد خبر: 329583
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کاروان پیک امید مرکز شماره 3 کانون سنندج به دوشان سفر کرد

مربیان فرهنگی،هنری و ادبی مرکز شماره 3 کانون سنندج صبح روز سه شنبه 7 شهریور ماه با حضور در مدرسه شهدای غزه در دوشان یکی از شهرکهای حاشیه ی شهر سنندج به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، روزی که با نقاشی اعضا، زمین دفتر نقاشی دختران سرشار از ذوق واستعداد وشور کودکی و نوجوانیشان شد .آنها خورشید را با دستهای پر از مهرشان به خانه دلشان دعوت کردند تا در کنار کبوتران آشتی در خانه هایی پر از گل و صلح ودوستی با آینده ایی پر از نور بنگرند این فعالین پر شور پس از نقاشی برروی حیاط مدرسه در کلاسی نشستند تا در روزهایی که سکوت در کلاسها حکمرانی می کند قصه ایی بشنوند با نام حکم ناحق از مجموعه کتابهای دینی آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند .پس این قصه که توسط نادیا حمزه کرمی مسئول مرکز شماره 3 روایت شد. دانش آموزان با شوق یاد آوری روز های مدرسه مدادهایشا ن را در دست گرفتندو بر سپیدی کاغذ برای شهدای عزیز نامه ایی نوشتند تا چون همیشه یاد و خاطره اشان را زنده کنند و با نقاشی گل لاله در گوشه ی کاغذ یاد دولت مردان کشوردرمربیان عرصه ی ایثار وشهادت را زنده کنند .

در پایان به اعضا بسته های فرهنگی اهدا شد. مدیر مدرسه پرتو افکن از همکاری با مراکز  کانون پرورش فکری ابراز خرسندی کرد ودر خواست کتاب برای کتابخانه ی مدرسه ی را در صدر درخواستهای خود عنوان کرد وآمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با مرکز اعلام کرد.

 وی افزود حضور دانش آموزان مدرسه اش در کانون به رشد فکری و تقویت اعتماد به نفس آنها کمک می کند و انگیزه ایی برای تقویت درسهای یشان می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =