کد خبر: 329639
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
بازدید 151
سفره‌کوچک‌ِدل‌های‌بزرگ، در کانون رودسر گسترده‌شد

سفره کوچک‌دل‌های بزرگ، عنوان ویژه‌برنامه‌ است که در آستانه اربعین حسینی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و حوزه علمیه خواهران شهرستان رودسربه مرحله اجراگذاشته‌شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان، این ویژه‌برنامه در آستانه اربعین سال ۱۴۰۲ و هم‌زمان با پیاده‌روی‌ عاشقان اهل‌بیت و امام حسین(ع) برگزارشد و پرورش حس دینی نسل کودک و نوجوان و تبیین جایگاه نماز در دین مبین اسلام، مدنظر برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران این ویژه‌برنامه قرارداشت.

طی برگزاری ویژه‌برنامه سفره‌ کوچک دل‌های بزرگ، فاطمه امیری نماینده حوزه علمیه خواهران شهرستان رودسر به اهمیت پیاده‌روی اربعین و ضرورت پاس‌داشت آموزه‌های عاشورایی پرداخت و از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان برای فراگیری و بازنشر این آموزه‌ها دعوت‌کرد.

این کارشناس علوم دینی هم‌چنین به جایگاه نماز از منظر اسلام و معصومین (ع) اشاره و با خاطرنشان‌کردن برپایی نماز ظهر عاشورای امام حسین(ع) و یاران با وفایشان در بحبوحه مقابله با دشمنان اسلام گفت: این حرکت بیانگر ارج و اهمیت نماز در هر شرایط و موقعیتی است.

سفره‌ کوچک دل‌های بزرگ در کانون رودسر گسترده‌شد

امیری درهمین راستا به آموزش احکام نماز پرداخت و پس از برگزاری مسابقه قرآنی، به پرسش‌های حاضران در ارتباط با اهمیت نماز اول وقت و ضرورت‌های پایبندی به احکام دینی پاسخ‌گفت.

براساس این گزارش، قصه‌گویی مربیان با موضوع اربعین، نمایش پویانمایی «کشتی نوح»، برپایی نماز جماعت، ‌هم‌خوانی دعای فرج و گستردن سفره نذری که مقدمات این حرکت دینی و فرهنگی به همت مربیان، اعضا و خانواده‌ها فراهم‌شد، پایان‌بخش ویژه‌برنامه «سفره کوچک‌دل‌های بزرگ» در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان رودسر بود.

سفره‌ کوچک دل‌های بزرگ در کانون رودسر گسترده‌شد

سفره‌ کوچک دل‌های بزرگ در کانون رودسر گسترده‌شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =