انتشار کتاب «گام گام تا داستان سفر اربعین» با شمارگان ۲۰هزار نسخه/ میزبانی فرهنگی از کودکان و نوجوانان در مرزهای کشور

۲۰هزار جلد از کتاب «گام گام تا داستان سفر اربعین» در آستانه اربعین حسینی برای استفاده کودکان به نقاط مرزی و مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طراحی این کتاب با هدف مشارکت کودک در فرآیند شکل‌گیری قصه و برقراری ارتباط نزدیک با شخصیت‌های اصلی آن (طاها و نورا) انجام شده است و به کمک نقاشی، تکه چسبانی، خاطره‌نویسی و... از بچه‌ها می‌خواهد تا برداشت‌های خود را از داستان بیان کنند.

کلر ژوبرت و زهرا فلسفی نویسندگی کتاب «گام گام تا داستان سفر اربعین» را بر عهده داشتند و زهرا فلسفی طراح و تصویرساز آن است.

در معرفی این کتاب آمده است: طاها و نورا همراه با پدر و مادرشان راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند. امسال اولین سالی است که آنها به این سفر می‌روند. در طی مسیر کلی اتفاق‌های جدید برایشان می‌افتد و دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنند ...

این کتاب فقط یک داستان نیست، فعالیت‌های زیادی در کتاب هست که بچه‌ها را همراه با طاها و نورا مشغول یک تجربه هیجان‌انگیز می‌کند. کودکان می‌توانند نقاشی بکشند، رنگ‌آمیزی کنند و خاطره‌های هر روز پیاده‌روی را در کتاب‌شان یادداشت کنند تا وقتی از سفر برگشتند برای همیشه آنها را ثبت کرده باشند و یادشان نرود.

کتاب «گام گام تا داستان سفر اربعین» در ۲۰ هزار نسخه و ۳۶ صفحه رنگی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انتشارات فانوس دریایی منتشر شده است و در نقاط مرزی و مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور توزیع شد.

20هزار جلد کتاب «گام گام تا داستان سفر اربعین» در سراسر کشور ارسال می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =