کد خبر: 330764
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کتاب «لنگه کفش قرمز» منتشر شد

کتاب «لنگه کفش قرمز» به نویسندگی تانگ سولان نویسنده چینی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داستان کتاب درباره لنگه کفش قرمزی است که گم شده و دنبال لنگه دیگرش می‌گردد، تا اینکه لنگه کفش قرمز با یک موش آشنا می‌شود و با هم به دنبال لنگه‌ی گم شده می‌روند.

«تانگ سولان» نویسنده، «علی خاکبازان» مترجم و «وانگ که» تصویرگر کتاب «لنگه کفش قرمز» هستند که برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) منتشر شده است.

در خلاصه پشت جلد کتاب آمده است: موش کوچولو به لنگه کفش قرمز کمک می‌کند که لنگه‌ی دیگرش را که گم کرده پیدا کند، اما آیا لنگه کفش قرمز هم به او کمک می‌کند؟ چه کمکی؟ چه چیزی در زندگی خیلی خیلی مهم است؟ دوست داشتن دیگران...

سرانجام موش کوچولو که در تمام عمرش تنها بوده، می‌فهمد که زندگی فقط خوردن و بازی کردن و دنبال غذا گشتن نیست، بلکه داشتن همدم و جفتی مناسب در زندگی از هر چیزی مهم‌تر است.

کتاب «لنگه کفش قرمز» در ۳۲ صفحه و به قیمت ۴۵هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

این کتاب با رعایت قوانین بین‌المللی نشر (کپی‌رایت) و اجازه رسمی انتشارات Hunan Juvenile and children publishing House  از کشور چین به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

کتاب «لنگه کفش قرمز» منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =