پوستر و فراخوان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رونمایی می‌شود

پوستر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» دوشنبه (۲۰ شهریور) با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و بر اساس اطلاع رسانی ستاد خبری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، این دوره از جشنواره با اهداف کلی عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای فضای قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه و تقویت جایگاه قصه‌گویی ایرانی برای ثبت جهانی در بخش‌های «مدرن و کلاسیک»، «آیینی‌سنتی»، «زبان اشاره» و «۹۰ثانیه‌ای» برگزار می‌شود.
با توجه به اینکه مخاطب قصه‌ها کودکان و نوجوانان هستند، پرداختن به قصه‌های دارای زمینه لبخند در تمامی محورهای موضوعی این دوره از جشنواره پیشنهاد شده است؛ چرا که شعار بیست‌وپنجمین دوره «با قصه لبخند بسازیم» است.
همچنین رویکردهای ارزش‌گذاری قصه‌ها در این دوره از جشنواره قصه‌گویی، نگاه و زاویه‌دید جدید، امیدآفرینی، لبخند و ایمان و الهام‌آفرینی است.
پوستر بیست‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دوشنبه (۲۰ شهریور ۱۴۰۲) ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالان حوزه قصه گویی و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس شماره یک کانون واقع در خیابان حجاب رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =