کد خبر: 330091
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با فرماندار نهبندان

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در جریان بازدید از مراکز کانون در نهبندان با «ابولفضل ایروانی»فرماندار این شهرستان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این دیدار که صبح امروز ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل فرمانداری شهرستان نهبندان انجام شد طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان گزارشی از مهمترین برنامه‌های کانون در این شهرستان ارایه کرد و گفت: جذب و پادیار سازی اعضا، خانواده محور بودن فعالیت‌ها و تلاش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف برنامه‌های کانون است.

وی به اجرای پویش ملی کتاب‎خوانی و معرفی کتاب‌هایی با موضوعات عاشورایی در ایام محرم و سفر و به ویژه اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: تبیین اهداف مهم قیام عاشوار برای کودکان ونو جوانان و ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان ونوجوانان با همراهی خانواده ها از مهترین اهداف این پویش و سایر فعالیت‌های کتاب محور کانون است.

در این دیدار ایروانی فرماندار این شهرستان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون، اجرای برنامه‌های کانون در مراکز ثابت و همچنین حضور کتاب‌خانه سیار در مناطق محروم و اجرای برنامه پیک امید را در جهت فرهنگ سازی، کاهش و پیشگیری از  آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و خواستار استمرار این فعالیت‌ها شد.

گفتنی است؛ رفع مشکل نیروی انسانی مرکز و گسترش دامنه فعالیت‌های کانون در مناطق کم برخوردار و مرزی این شهرستان و برنامه‌های عمرانی کانون از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =