کد خبر: 330101
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
بلند خوانی کتاب تشنه لبان در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان

مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان به مناسبت ماه محرم و صفر کتاب تشنه لبان را برای اعضا بلندخوانی کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و صفر و آیین سیاه پوشانی، فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی با موضوع محرم و صفر در مراکز کانون پرورش فکری استان آغاز شد.

مربیان مراکز کانون هرمزگان همچنین با معرفی کتاب تشنه لبان به اعضا و بلند خوانی این کتاب در کارگاه های عمومی این ایام را گرامی داشتند هدف از مطالعه این کتاب آشنایی اعضا با امام حسین و واقعه کربلا و شهیدان این واقعه بوده است.

کانون پرورش فکری مرکز بستک با حضور ۱۲ نفر اعضای دختر ، (بخش زینب در خیمه و اتمام حجت امام )و با حضور ۱۵ نفر عضو پسر در مرکزبخش (به میدان رفتن امام حسین و و بازگشت به خیمه گاه و آخرین وداع ) از کتاب تشنه لبان را بلند خوانی نمود.

بلند خوانی کتاب تشنه لبان در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان

در جزیره قشم مربی ادبی کانون با حضور در بین کودکان ونوجوانان روستای مسن به کتابخوانی و معرفی کتاب تشنه لبان و معرفی شخصیت و وقایع عاشورا و اربعین پرداخت و انجام کاردستی، بازی و مسابقه از دیگر فعالیت های انجام شده در این روستا بود.

مرکز شماره دو بندرعباس با اجرای برنامه ای با عنوان «به وقت کتاب» با هدف معرفی و بلندخوانی و روانخوانی به معرفی کتاب تشنه لبان با اعضا پرداخت.

بلند خوانی کتاب تشنه لبان در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان

مربی مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس بخش هایی ازکتاب تشنه لبان و چهل روز عاشقانه را با حضور اعضای دختر و پسر بلندخوانی کرد.

در جزیره هرمز اعضای کانون کتاب تشنه لبان را بلندخوانی نمودند و به صورت کلیپ در فضای مجازی منتشر کردند.

کانون پرورش فکری مرکز میناب با حضور۱۶ نفر اعضای دختربخشهایی از کتاب تشنه لبان و با حضور۱۰ نفر عضو نونگاه پسرکتاب چهل روز عاشقانه را بلند خوانی کرد.همچنین والدین علاقمند به مطالعه،کتاب تشنه لبان وچهل روز عاشقانه را به امانت گرفتند.کلیپ معرفی کتاب های مذکور در گروه های مجازی شهرستان نیز هم انتشار یافت.

این خبر در حال تکمیل شدن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =