جلسه کارگروه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بخش استانی

درکارگروه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان اصفهان سیاست ها، راهبردها، موضوعات، بخش‌ها ، عوامل اجرایی و ساختار جشنواره قصه‌گویی تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، کارگروه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان اصفهان با تشریح سیاست ها، راهبردها، موضوعات، بخش‌ها ، عوامل اجرایی و ساختار جشنواره قصه‌گویی تشکیل  شد .

در این جلسه بر لزوم همفکری ، همکاری ، تعامل و  هم افزایی درون و برون سازمانی برای پیشبرد اهداف جشنواره تاکید گردید و با تشکیل کمیته های اجرایی جشنواره ، قرار شد تمامی عوامل برگزاری  با جدیت و تلاش وافر ، جشنواره ایی شایسته را در بخش استانی رقم بزنند .

قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، قصه‌های کسب‌ وکار و کارآفرینی، قصه‌های نامداران و اسطوره‌ها و قصه‌های آزاد از موضوع‌های جشنواره هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند ضمن انتخاب یکی از اسطوره‌ها و شخصیت‌های نامدار از فردوسی تا سردار سلیمانی به بیان قصه‌ای در این موضوع بپردازند که این کار در ارائه الگوهای مناسب به کودکان و نوجوانان بسیار ثمربخش خواهد بود.

در این دوره قصه‌ها باید با نگاه و زاویه دید جدید و در کنار آن باید امیدآفرین، ایمان‌افزا و الهام‌آفرین باشند و در کنار همه این‌ها نباید از بهره‌مندی لبخند نیز غافل شد.

 بخش آیینی سنتی، بخش کلاسیک و مدرن، بخش اشاره و بخش 90 ثانیه‌ای از دیگر بخش های جشنواره هست و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.kanoonfest.ir  تا دهم آبان ماه 1402 ضمن نام‌نویسی به ارسال آثار خود بپردازند.

 بخش استانی جشنواره اصفهان 27 تا 29  آبان 1402  و بخش ملی و بین‌المللی تا پایان آذر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در این دوره از جشنواره قصه‌گویی افزون بر معرفی برگزیدگان استانی، ملی و بین‌المللی، یک جایزه به‌عنوان جایزه جهانی قصه‌گویی، یک جایزه به‌عنوان قصه برگزیده با موضوع سردار سلیمانی و یک جایزه با موضوع لبخند به‌صورت ویژه اهدا خواهد شد.

فراخوان کامل بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

جلسه کارگروه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بخش استانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =