مدیر کل کانون استان در دیدار اعضاء ستاد بازگشایی مدارس با نماینده ولی فقیه در استان گزارشی از فعالیت های کانون را ارائه کرد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار جمعی از اعضای ستاد بازگشایی مدارس و پروژه مهر استان که با حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان را داشتند گزارشی از فعالیت های کانون را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این دیدار مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری که پیش از این در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود، همزمان با آغاز به کار مدارس، در سینماهای سراسر کشور به اکران در می‌آید.

گوهری افزود: این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنر پویا» است که با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان هنرمند ایران ساخته شده است و از پنجم مهر اکران می‌شود تا سالن‌های سینما، میزبان کودکان و خانواده‌هایشان باشند.

وی همچنین با اشاره به برنامه های اربعین حسینی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گفت: برپایی موکب برای کودکان و نوجوانان در مرز باشماق از جمله برنامه هایی اربعین بود که این موکب میزبان زائرین کوچک امام حسین (ع) بود و به آنها بیش از هزار جلد کتابف سربند، عروسک اهدا شد .

گوهری همچنین از حضور تماشاخانه سیار روستایی کانون در مرز باشماق نیز گزارشی ارائه داد و خاطر نشان ساخت: این تماشاخانه با حضور در مرز روزانه با اجرای دو نمایش میزبان زائرین کوچک امام حسین (ع) بود که مورد استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده هایشان قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به برگزاری برنامه های هفته ملی کودک با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: هفته ملی کودک فرصتی است تا جامعه به وجود و نیازهای کودکان توجه بیشتری داشته باشد و برنامه‌هایی برای مراقبت و حمایت از آنان انجام دهد در همین راستا برنامه های هفته ملی کودک با محوریت کانون و با همکاری ادارات فرهنگی استان شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =