شاید این کتاب منفجر شود در مراکز فرهنگی هنری کانون جمع خوانی شد

این پویش که با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار گردید بیش از پانصد عضو کودک ونوجوان دختر و پسر به جمع خوانی کتاب پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، پویش جمع خوانی کتاب که به طور همزمان در کلیه ی مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

این پویش با هدف گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و ترویج کتاب و کتابخوانی،ترویج فرهنگ شجاعت؛ مقاومت، ایثار خودباوری دینی و ملی به کودکان ونوجوانان برگزار شد.

مدیر کل کانون استان ضمن تبریک آغاز هفته ی دفاع مقدس گفت : ما باید در قالب فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی البته کتاب محور ، وظیفه ذاتی بنیاد حفظ ارزش ها و نشر آن ها برای نسل کودک و نوجوان و که نسل های آینده ساز هستند را تبیین کنیم و آن ها را با ویژگی های شهدا و با ابعاد مختلف دفاع مقدس در زندگی شخصی و اجتماعی آشنا کنیم.

حمیدرضا گوهری برگزاری چنین برنامه های کتاب محوری را از ضرورت ها برشمرد و گفت : توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی از اهداف و برنامه های اصلی و اساسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد و لذا اجرای برنامه های خلاق و پویا در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی در این زمینه بسیار اثر گذار و نقش آفرین می باشد .

گوهری افزود : "شاید این کتاب منفجر شود " از کتاب های انتشار یافته در کانون پرورش فکری است لذا تبلیغ ، ترویج و رسانش محتوای ارزشمند کانون به مخاطبان کودک ونوجوان از جمله هدف های ارزشمندی است که در پی آن هستیم.گفتنی ست این کتاب با استفاده از قالب های معرفی کتاب ، بلند خوانی ، معرفی های دیواری ، بحث های کتاب و....جهت تقویت مطالعه اعضا در کلیه ی مراکز به طور همزمان اجرا گردید.

لازم به ذکر است، "شاید این کتاب منفجر شود " به قلم رضا موزونی و به تصویرگری سمانه صلواتی از انتشارات کانون پرورش فکری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =