جلسه هماهنگی و بررسی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی ویژه اکران پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ»

با هدف هماهنگی و بررسی ظرفیت‌های استان جهت اکران پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ»، نشستی در محل اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ همزمان با سراسر کشور پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» از ۵ مهرماه در سینماهای کشور اکران می شود و برهمین اساس نشست هماهنگی با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط  روز شنبه یکم شهریور ماه 1402 در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شد .

مدیر کل کانون استان در این این نشست گفت: «بچه زرنگ» پاسخی به مطالبات عمومی مردم در خصوص تولید آثار هنری به منظور انتقال مفاهیم تربیتی به کودکان ونوجوانان است که مفاهیم تربیتی و آموزشی زیادی را در قالب هنر به مخاطبان خود ارایه می کند.

حمیدی افزود: این پویانمایی سینمایی در کنار اینکه مفاهیمی از قبیل احترام به پدر و مادر، رعایت حقوق کودک، اهمیت حفاظت از محیط زیست، ارایه گویش های مختلف و... را منتقل می کند روحیه امید آفرینی، ایجاد شادابی و نشاط را نیز در کودکان ونوجوانان و مخاطبان خود ایجاد می‌کند.

وی در ادامه خواستار همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی حاضر در این نشست شد و گفت: باید زمینه های لازم جهت اکران این پویانمایی برای کودکان و نوجوانان استان فراهم شود.

پس از صحبت‌های مدیر کل کانون استان نیز نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در این نشست نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اکران عمومی این اثر را در شهرستان‌های برخوردار از سینما و همچنین سایر شهرستان‌های فاقد سینما ارایه کردند.

گفتنی است پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک «گروه هنر پویا» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تهیه کنندگی حامد جعفری است و قرار است همزمان با سراسر کشور ۵ مهرماه در سینماهای استان خراسان جنوبی نیز اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =