کد خبر: 330541
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کتاب «معمای پیچیده» با داستانی هیجان‌انگیز منتشر شد

کتاب «معمای پیچیده» به نویسندگی ژان فیلیپ آرو وینیود از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب یکی از آثار مجموعه «داستان‌های جست‌وجو در مدرسه» است که مناسب گروه سنی نوجوان (بالای 15 سال) است.

کتاب «معمای پیچیده» با ترجمه نیلوفر اکبری و تصویرگری سرژ بلوش منتشر شده است.

ژان فیلیپ آرو وینیود نویسنده و معلم فرانسوی در رشته ادبیات فرانسه تحصیل کرده است. او برای نوشتن کتاب‌هایش از خاطره‌های دوره‌ی کودکی خود و شاگردانش کمک می‌گیرد تا بتواند داستان‌هایی بنویسد که مخاطبان این گروه سنی به خواندنش علاقه‌مند هستند.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «یک دخمه‌ی ترسناک انگلیسی، یک میزبان ترسناک، جواهرات دزدیده شده، یک متخصص سم‌شناسی... و یک گردش ساده که تبدیل به یک ماجرای هیجان‌انگیز می‌شود. ماتیلد، رمی و پی‌یر_پل می‌خواهند این معما را حل کنند. خوشبختانه پ.پ کول‌ور اینجاست. ذره‌بین به‌دست دنبال راه‌حلی برای حل این معماها می‌گردد... معماهایی که گاهی پیچیده‌تر می‌شوند!»

این کتاب با رعایت قانون کپی‌رایت از انتشاراتGallimard Jeunesse  کشور فرانسه خریداری شده است.

کتاب «معمای پیچیده» در 88 صفحه و به قیمت 30هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

یادآوری می‌شود پیشتر نیز از این مجموعه، کتاب‌های «جست‌وجو در مدرسه»، «معلم ناپدید شده» و «به دنبال سمندر طلایی» از سوی کانون منتشر شده بود.

کتاب «معمای پیچیده» با داستانی هیجان‌انگیز منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =