دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی دفتر امور اجتماعی استانداری

مدیر کل کانون خراسان جنوبی در آستانه‌ی اکران عمومی پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» با معاون تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی در دیدار با  مژگان شریفی معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، به معرفی سینمایی «بچه زرنگ» پرداخت و گفت: این اثر به تهیه کنندگی حامد جعفری و پویانمایی قهرمان‌محور برای مخاطب کودک و نوجوان است که از ۵ مهرماه همزمان با سراسر کشور در سینماهای استان نیز اکران خواهد شد.

وی افزود:  این پویانمایی سینمایی محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی  و بعد از نامزد شدن در شش بخش در رقابت با دیگر فیلم‌های سینمایی، سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن را دریافت کرد.

مدیر کل کانون استان با بیان اینکه در نظر داریم این پویانمایی سینمایی به صورت گسترده در سطح استان اکران  شود گفت: «بچه زرنگ» در دو سینمای استان در بیرجند و قاین اکران خواهد شد و امید است با مساعدت و همکاری تشکل ها و همچنین مشارکت دفتر امور اجتماعی در همراهی دستگاه‌های اجرایی فرهنگی زمینه مشاهده این پویانمایی سینمایی برای کودکان و نوجوانان شهرستان‌ها و مناطق فاقد سینما فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =