دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد  با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

مدیر کل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا افتخاری پیرامون برنامه‌ریزی منسجم در ویژه برنامه‌های مذهبی گفتگو و در خصوص برگزاری برنامه‌های مشترک گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در ابتدای این نشست کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد به معرفی ظرفیت‌ها و اهمیت فعالیت‌های کانون در روند رشد شخصیت کودکان و ضرورت هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی پرداخت و مواردی را مطرح کرد.

وی به اکران و تبلیغات پخش انیمیشن بچه زرنگ در سینماهای سراسر کشور اشاره کرد و گفت: امید است سازمان تبلیغات اسلامی در  بحث تبلیغات و تامین مالی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در مدارس کانون همکاری نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جشنواره قصه گویی و برنامه های هفته ملی کودک پرداخت و افزود: مهرواره های قصه گویی و نقاشی را در هفته ملی کودک با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهیم کرد. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از حضور کانون در این نشست از کانون به نیکی یاد کرد و گفت:کار حوزه کودک ویژگی‌اش هنرمندی است. اینکه حرف جدی را با زبان کودک بیان شود هنر می خواهد و کانون در این حوزه موفق بوده و خروجی آن در جامعه مشهود است. بهترین آموزش آن آموزشی است که آموختنش را متوجه نشوی و در ریشه رسوخ  کرده و انسان را متحول کند، ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا افتخاری افزود: سازمات تبلیغات اسلامی آمادگی خود را برای مشارکت در برنامه‌های دینی و مذهبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اعلام می‌دارد.

در پایان مدیران کل در حوزه برنامه‌های اثر بخش ویژه کودکان و نوجوانان  و برنامه‌ریزی جهت حضور در اجرای مهرواره قصه گویی و هفته ملی کودک  را امکانپذیر دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =