برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه هفته ملی کودک تربت جام

مرکز فرهنگی هنری تربت جام میزبان معاون فرماندار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارگروه هفته ملی کودک شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه هفته ملی کودک سال ۱۴۰۲ با حضور محمدرضا حجازی، معاون فرماندار شهرستان برگزار شد.

سید رسول حسینی زهرائی مسئول کانون پرورش فکری تربت جام، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک هفته وحدت با تأکید بر اهمیت و هدفمند بودن برنامه های هفته ملی کودک گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها، جلب توجه افکار عمومی نسبت به حقوق کودکان و برنامه ریزی برای بهبود شرایط زندگی آنان است. وی افزود : این هفته، تلنگری است برای مسئولان و والدین تا وظایف خود در قبال این سرمایه های انسانی کشور را جدی بگیرند.

حسینی زهرائی در ادامه به تشریح برنامه های کانون پرورش فکری در هفته کودک پرداخت. عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در روز ۱۶ مهرماه، برگزاری جشنی شاد در روز جهانی کودک، بازدید دانش آموزان از کانون پرورش فکری، برگزاری کارگاه های نقاشی، کاردستی، قصه گویی، نمایش فیلم و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته می باشد.

در ادامه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی به تشریح برنامه های ویژه هفته کودک پرداختند. در پایان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در کودکی و نیاز به آموزش مهارت های فرزند پروری برای والدین پیشنهاد گردید : یک کانال اطلاع رسانی در بستر فضای مجازی با محوریت کانون پرورش فکری ایجاد گردد و سازمان های مرتبط، محتوای آموزشی شامل متن، کلیپ و پادکست را در این کانال بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =