۱۸ هزار دانش آموز یزدی به تماشای بچه زرنگ می روند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در راستای وظایف خود جامعه را با برنامه‌های هفته ملی کودک درگیر کنند از برنامه‌ریزی برای پخش فیلم بچه زرنگ ویژه ۱۸ هزار دانش‌آموز یزدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، محمدحسین پارساییان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک در استان یزد اظهار کرد: هفته کودک اتفاق خوبی می‌تواند باشد برای اینکه هم‌افزایی و یکپارچگی بین دستگاه‌های متولی امر کودک ایجاد شود. وی ادامه داد: جشن بزرگ کودک با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی شهرداری یزد در پارک بزرگ شهر برنامه‌ریزی و اجرا شود. پارساییان افزود: هر دستگاه باید با توجه به مأموریتی که بر عهده دارد ویژه کودکان یک برنامه فرهنگی اجرا کند و اقشار مختلف را درگیر با هفته ملی کودک کند و سازمان‌های آتش‌نشانی و هلال احمر دوره‌های امداد و نجات را طراحی و برگزار نمایند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد خاطرنشان کرد: در این هفته باید کل استان درگیر فعالیت‌های فرهنگی هفته ملی کودک شوند و حداقل برای ۲۰ درصد جامعه کودک و نوجوان اجرای برنامه صورت بگیرد.

پارساییان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش استان برای نمود یافتن فعالیت‌ها در مدارس پای کار باشد و برنامه‌ریزی صرفا برای مرکز استان نباشد و برای همه شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده و حال و هوای هفته کودک مهیا باشد. وی افزود: کانون‌های مساجد با محوریت دستیار مردمی‌سازی استان، چند مورد از انیمیشن‌هایی که آزاد است و روی پرده نیست و برای پخش به شبکه‌های خانگی می‌رود با هماهنگی تهیه‌کننده‌ی کار در مساجد محلات ویژه کودکان پخش شود. وی با بیان اینکه از ظرفیت سینما دانش‌آموز آموزش و پرورش هم بهره گرفته شود گفت: لازم است در چنین هفته‌هایی به مجموعه آموزش و پرورش کمک کنیم . وی با تأکید بر حمایت از فیلم بچه زرنگ افزود: برنامه‌ریزی شود تا ۱۰ درصد دانش‌آموزان دوره اول و دوم، حدودا ۱۸ هزار نفر فیلم را تماشا کنند، این مقدار به تعداد ۹ هزار نفر با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ۹ هزار نفر از طریق سهمیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به استان اختصاص یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =