کد خبر: 331356
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۸
بازدید 240
اجتماع بزرگ کودکان در اراک

مدیر کل کانون پرورش فکری استان مرکزی در گردهمایی بیش از ۷۰۰ کودک گفت:باید در بزرگ تر ها و مسئولان حساسیت ایجاد شود تا کودکان را بهتر ببینند و توجه ویژه ای به حقوق آنها داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی،روز یکشنبه ١۶ مهر ماه ۱۴۰۲ همزمان با روز جهانی کودک در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی با گردهمایی بیش از ۷۰۰ کودک با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ،بهنام نظری  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ، احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، محمدامین باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی ، عباس خسروانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اراک  و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

IMG_4744.JPG

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در خصوص برگزاری جشن کودک گفت: این جشن هدیه‌ای است به کودکان سرزمین آفتاب تا علاوه بر ایجاد فضای نشاط و سرگرمی ، در بزرگ ترها و مسئولان حساسیت ایجاد شود تا کودکان را بهتر ببینند و توجه ویژه‌ای به حقوق آنها داشته باشند.

وی افزود:مجری توانمند کودک و گروه نمایش گلدونه ها از شبکه آفتاب ،قصه گویی، مسابقه و سرود دسته جمعی ۱۵۰ نفره کودکان که کانون فرهنگی هنری مساجد استان تدارک دیده بود و حضور پلیس راهور به مناسبت هفته انتظامی در بین کودکان  از جمله برنامه‌های "جشن روز جهانی کودک"  بود.

منصوری اظهار داشت: دعوت از  "راستین اسلامی زاده" کوچک‌ترین جانباز حمله تروریستی حرم شاه چراغ (ع) و حضور در بین کودکان و شرکت در جشن روز جهانی کودک در کنار مخلص الائمه استاندار مرکزی لحظات به یادماندنی به همراه داشت.

IMG_4844.JPG

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد: حدود ۲۵۰ هزار کودک در استان و ۱۵۰ هزار کودک در اراک وجود دارد پس هرچه در حوزه کودکان سرمایه گذاری بیشتری کنیم، نتیجه و برداشت‌های بهتری در نسل‌های آینده خواهیم داشت.

IMG_4762.JPG

منصوری با بیان اینکه شعار امسال هفته ملی کودک «کودکی بهتر، زندگی بهتر» است دیگر برنامه های کانون را این چنین تشریح کرد:تماشاخانه سیار کانون از چند روز قبل، در روستاهای شهرستان‌های اراک، فراهان و زرندیه به فعالیت‌ پرداخته و روز جمعه ۱۴ مهرماه نیز آغاز اکران فیلم سینمایی بچه زرنگ در کانون امام خمینی(ره) شهر اراک را با حضور استاندار مرکزی و دو فرزند شهید مدافع حرم داشتیم، برگزاری برنامه‌های دوچرخه سواری در مراکز شهرستانها و اجرای نمایش عروسک‌های غول پیکر در استان و همچنین برنامه‌هایی برای کودکان بیمار و بستری در بیمارستان‌های استان و به منظور ترویج قصه گویی  برنامه « هزار کودک ،هزار مادر، هزار قصه» را در به صورت همزمان در مراکز کانون سطح استان داریم .اجتماع هزار نفری کودکان را در همایش شادی و نشاط شهر فرمهین از جمله برنامه هایست که در طول هفته کودک از سوی کانون استان اجرا می شود.

منصوری  در پایان از همه دستگاههای و نهادهای متولی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در برگزاری این جشن بزرگ یاری رساندند کمال تشکر و قدردانی را اظهار داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =