بازدید معاون فرهنگی از نمایشگاه بازی و سرگرمی کانون خراسان شمالی

معاون فرهنگی کانون همزمان با هفته ملی کودک از نمایشگاه بازی و سرگرمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ در بازدید از نمایشگاه بازی و سرگرمی کانون استان خراسان شمالی گفت: برگزاری این نمایشگاه نشان‌دهنده همت، جدیت و تلاش همکاران کانون پرورش فکری این استان در عرصه‌ای است که در این منطقه جغرافیایی به عنوان یک خلا مطرح می‌شود.

معاون فرهنگی کانون در ادامه یادآور شد: فراهم آوردن ظرفیت‌های بومی یک منطقه و امکاناتی که در آن منطقه وجود دارد و گردهم آوردن این ظرفیت‌ها و تبدیل کردن آن به یک نمایشگاه اتفاق و رویداد بسیار بزرگی است.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم استان از این رویداد بزرگ گفت: آنچه که باید در این نمایشگاه‌ها و در دوره‌های بعدی اتفاق بیافتد برنامه‌ریزی برای عمق‌بخشی و کیفیت‌بخشی در این نمایشگاه‌هاست.

فلاح افزود: تدابیری باید در نظر گرفته شود تا درصد فراگیری مخاطبان این نمایشگاه‌ها بیشتر شود چرا که هر چه علاقه‌مندان به این نمایشگاه‌ها از بازگشایی آن مطلع شوند به‌طور قطع مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی در پایان به نشاط و لبخند کودکان و نوجوانان حاضر در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: تلاش خالصانه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این مسیر ستودنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =