تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان استان قزوین شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک میهمان بچه‌های استان قزوین شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با هفته ملی کودک از ۱۷ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۲، تماشاخانه سیار کانون برای کودکان و نوجوانان استان قزوین برنامه اجرا کرد.

با هماهنگی کانون استان قزوین این تماشاخانه در سه روز، فرصت بهره‌مندی بچه‌های سراسر استان به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار را از برنامه‌های نمایشی کانون فراهم آورد.

در روز ۱۷ مهر تماشاخانه سیار کانون با حضور در بویین‌زهرا، دانسفهان و شال سه اجرای پراستقبال را تجربه کرد. در ادامه در روز ۱۸ مهر با حضور در بوستان لاله تاکستان، بوستان ولایت اقبالیه و روبروی شهرداری محمدیه و ۱۹ مهر در بوستان ملت الوند، بوستان بهشت مهرگان و بوستان مادر آبیک برنامه اجرا کرد.

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان استان قزوین شد

اجرای نمایش عروسکی «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد انصافی، مسابقه و قصه‌‍‌‎گویی مربیان کانون از جمله بخش‌های برنامه این تماشاخانه سیار است.

این نمایش با بازیگری محسن قصری و عروسک‌گردانی زهره قاسمی، ایرج صادقی، سجاد بهره‌مند و آرزو صدری اجرا شد. طراحی، ساخت عروسک و سرپرستی گروه را هم زهرا مریدی بر عهده دارد و آهنگ‌سازی آن را محمدامیر ارجمند انجام داده است.

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان استان قزوین شد

این نمایش شاد آهنگین درباره چوپان جوانی است که دیگر علاقه‌ای به شغل و گله گوسفندانش ندارد و آرزو می‌کند دیگر چوپان نباشد. برآورده‌ شدن آرزوی وی با ماجراهای تازه‌ای همراه می‌شود...

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به شمار می‌رود.

گفتنی ‌است شماری از دستگاه‌های دولتی استان از جمله استانداری، فرمانداری‌، شهرداری‌ و شوراهای شهر استان، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی و هلال‌احمر در اجرای این برنامه‌ها با کانون همکاری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =