ویژه برنامه مراکز اقلید، زرین‌دشت و مرکز شماره یک شیراز در هفته ملی کودک

در ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی در مدرسه کودکان استثنائی شهید ایمنی شهرستان اقلید، بخش اطفال بیمارستان امام موسی‌کاظم(ع) شهرستان زرین دشت و مدرسه ناشنوایان باغچه‌بان شیراز برگزار شد.

در ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی در مدرسه کودکان استثنائی شهید ایمنی شهرستان اقلید، بخش اطفال بیمارستان امام موسی‌کاظم(ع) شهرستان زرین‌دشت و مدرسه ناشنوایان باغچه‌بان شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، چهارمین روز هفته ملی کودک در اقلید با حضور مربیان در مدرسه کودکان استثنائی شهید ایمنی این شهرستان برگزار شد. این دیدار با برنامه‌هایی همچون معرفی کانون، گویش قصه و اجرای نمایش، نقاشی گروهی، طناب کشی، بادکنک بازی و پذیرایی همراه بود.
ویژه برنامه مراکز اقلید، زرین دشت و مرکز شماره یک شیراز
 

از جمله برنامه‌های انجام شده در مرکز زرین دشت، عیادت مربی مسئول مرکز با همراهی امام جمعه،  فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ادارات از بخش اطفال بیمارستان امام موسی‌کاظم(ع) این شهرستان بود.

ایشان برای کودکان بستری شده در آن بیمارستان آرزوی سلامتی و بهبودی نمودند و به رسم یادبود به همه بیماران کودک هدایایی تقدیم شد. در ادامه فیلم‌هایی ازتولیدات کانون به کودکان نمایش داده شد.

ویژه برنامه مراکز اقلید، زرین دشت و مرکز شماره یک شیراز

مربیان مرکز شماره یک شیراز نیز با حضور در مدرسه ناشنوایان باغچه‌بان ضمن معرفی کانون و خدمات آن و توضیح پیرامون هفته ملی کودک، با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مسابقه و بازی‌های جذاب، لحظات شادی را برای این کودکان رقم زدند.
معرفی و اجرای بازی‌های تولیدی کانون نظیر دست به دست، تکمیل پازل بدن انسان و اجرای بازی‌های حرکتی خلاق مثل عبور از مارپیچ، توپ و لیوان و طناب کشی، ساخت عروسک نمایشی با قاشق یک‌بار مصرف و توضیح درباره حقوق کودک و امضای این پیمان نامه توسط دانش آموزان ناشنوا، برنامه های این مرکز بود.

ویژه برنامه مراکز اقلید، زرین دشت و مرکز شماره یک شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =