مدیرعامل کانون به عیادت کودکان بیمار رفت

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز نوزدهم مهر به مناسبت پنجمین روز از هفته ملی کودک به مرکز طبی کودکان رفت و ضمن عیادت از کودکان بیمار با اهدای هدایایی این روزها را به آن‌ها تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در پنجمین روز از هفته ملی کودک، حامد علامتی مدیرعامل کانون به همراه فرهاد فلاح معاون فرهنگی و فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون از مرکز طبی کودکان واقع در بلوار کشاورز بازدید کرد.

مدیرعامل کانون به عیادت کودکان بیمار رفت

علامتی پس از گفت‌وگو با پزشکان این مرکز و قدردانی از آن‌ها، از کودکان بستری در این بیمارستان عیادت کرد و ضمن تبریک هفته ملی کودک به آن‌ها هدیه‌هایی متناسب با گروه سنی‌ این کودکان اهدا کرد.

مدیرعامل کانون با اظهار تشکر از خانواده‌های کودکان بیمار برای همه‌ی کودکان طلب بهبودی کامل کرد.

در حاشیه این برنامه والدین کودکان و نوجوانان در مورد چالش‌های پیش روی فرزند خود با علامتی به گفت‌وگو پرداختند.

مدیرعامل کانون به عیادت کودکان بیمار رفت

 «بابا قدرت» و «من شگفت‌انگیز»

در حاشیه این مراسم عروسک «بابا قدرت» با عروسک‌گردانی و صداپیشگی وحید خسروی حین اهدای هدیه به کودکان به اتاق‌ها رفته و فضای مفرحی را برای آن‌ها به وجود آورد.

دیگر برنامه اجرا شده از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز طبی کودکان نمایش «من شگفت‌انگیز» بود که با استقبال خوب کودکان روبه‌رو شد.

نمایش «من شگفت‌انگیز» به کارگردانی و بازیگری نیلوفر عیاری و رضا کیایی از طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» است که سال‌ها پیش به اجرا درآمده بود.

مدیرعامل کانون به عیادت کودکان بیمار رفت

این نمایش بر اساس کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم دبستان بود که به دستور مدیرعامل کانون، به‌طور ویژه برای مراکز درمانی با طراحی جدید بازتولید شد.

در این نمایش به کودک آموزش داده می‌شود که چگونه از خود در مقابل بیماری‌ها محافظت کند و اگر بیمار شد از مصرف دارو اجتناب نکرده و به توصیه‌های پزشک معالج عمل کند.

در این نمایش سعی شده تا کودکان موارد ناخوشایند درمان مانند تزریق آمپول را به عنوان امری الزامی برای بازیابی سلامتی خود درک کنند.

نمایش «من شگفت‌انگیز» علاوه بر کودکان برای والدین نیز آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد. با این حال موضوعی که بیش از آموزش اولویت و اهمیت دارد مهیا کردن فضایی شاد و مفرح برای کودکان و خانواده‌ها است تا امید به درمان افزایش یابد.

مدیرعامل کانون به عیادت کودکان بیمار رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =