کد خبر: 331638
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
بازدید 115
اجرای ویژه برنامه گوشواره ای برای سرو

هم زمان با فرارسیدن هفته ی ملی کودک و با هدف آشنایی کودکان با مقوله حفاظت از محیط زیست ویژه برنامه ای در شهرستان ابرکوه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ و همزمان با هفته ملی کودک؛ مرکز فرهنگی، هنری شماره دو کانون پرورش فکری شهرستان ابرکوه اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌ای با عنوان گوشواره‌ای برای سرو کرد. در این ویژه‌برنامه که با حضور خلیل اکرمی شهردار ابرکوه، حسن تیموری رئیس اداره محیط زیست، زهره فلاح زاده عضو شورای شهر، حمیدرضا بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و جمعی از دانش‌آموزان دختر آموزشگاه پرنیان ابرکوه برگزار شد. در ابتدای برنامه یکتا امید پناه مطلبی با موضوع حفاظت از سرو و نقش درخت سرو در آثار و ابنیه تاریخی ایران برای حاضرین خواند، سپس کودکان با حضور در کارگاه هنری به ساخت دست سازه هایی سفالی به شکل درخت سرو پرداختند و آنها را رنگ آمیزی کردند.

 اجرای ویژه برنامه گوشواره ای برای سرو

در ادامه کودکان با همراهی مسئولین در کنار سرو ۴۵۰۰ ساله‌ی ابرکوه حضور یافتند و دست سازه‌های خود را به عنوان گوشواره‌هایی به درخت سرو آویزان نمودند. از دیگر برنامه‌های انجام شده در این مراسم تقدیر از شهردار، عضو شورای شهر و رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابرکوه به پاس سالها همراهی و همدلی آنها با کانون بود. در پایان مسئولین از نمایشگاه آثار تابستانه‌ی اعضا که در طول هفته‌ی ملی کودک در مرکز برپا می باشد، بازدید کردند.

 اجرای ویژه برنامه گوشواره ای برای سرو  اجرای ویژه برنامه گوشواره ای برای سرو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =