کد خبر: 331771
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کودکان کار در مرکز آفرینش‌های کانون میهمان بچه‌زرنگ شدند

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک میزبان بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان کار در مقطع دبستان و پیش‌دبستانی شهر تهران بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این برنامه میهمانان کانون، علاوه بر حضور در کارگاه‌های متنوع فرهنگی و هنری، به تماشای انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» نشستند.

این رویداد با حضور مدیرعامل کانون همراه بود و وی ضمن گفت‌وگو با کودکان در خصوص انیمیشن سینمایی بچه‌زرنگ توضیح‌هایی ارائه کرد.

حامد علامتی همچنین پس از شنیدن نظرهای بچه‌ها، کانون را خانه کودکان خواند و از آن‌ها دعوت کرد تا در برنامه‌های مختلف کانون در طول سال شرکت کنند.

کودکان کار در مرکز آفرینش‌های کانون میهمان بچه‌زرنگ شدند

اجرای برنامه قصه‌گویی و نمایش عروسکی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همراهی گروه هنر پویا، در راستای مسئولیت اجتماعی و در حمایت از گروه‌های مختلف و اقشار متفاوت کودکان، از جمله کودکان کار، شرایط را برای کودکانی که کمتر از امکان حضور در سینماها برخوردار هستند، فراهم کرد.

در طول هفته ملی کودک، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، هر روز میزبان یک گروه از کودکان است. کودکان با حضور در این محل از بخش‌های مختلف بازدید کرده و به فعالیت‌هایی همچون نقاشی، تماشای انیمیشن، برنامه قصه‌گویی و... می‌پردازند.

همچنین انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا که پس از دو هفته اکران با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است نیز در این مراسم در قالب چند نمایش ویژه و محدود برای کودکان به نمایش درآمده است.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک در سراسر کشور با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» از ۱۵ تا ۲۱ مهر در سراسر کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =