کد خبر: 331820
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
بازدید 276
اجرای جشن بزرگ کودک در استان یزد

همزمان با هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اقدام به برگزاری جشن بزرگ کودک با حضور بیش از ۷۰۰ دانش آموز در سالن شهید پاکنژاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ و همزمان با آخرین روز از هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با مشارکت استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری، نهاد کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه فرهنگیان جشن بزرگ کودک را برگزار کرد.

 اجرای جشن بزرگ کودک در استان یزد

سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون با خیر مقدم و تبریک هفته ملی کودک به کودکان و خادمین آنها برنامه را آغاز کرد. در ادامه اجرای نمایش های طنز و آموزنده گروه سه قلوهای پر دردسر، قصه گویی سوفیا سادات عابدیه، خوانش درخواست کودکان از استاندار توسط مبینا کمالیان، دکلمه انقلابی زینب پارساییان و تقدیر از افتخار آفرینان اعضای کانون استان در مسابقات رباتیک، مهرواره آفرینش، جشنواره فجر تا فجر، مسابقه فرهنگی، هنری جوانی جمعیت و اعضای فعال در جشن بزرگ کودک انجام شد.

 اجرای جشن بزرگ کودک در استان یزد

گفتنی است این جشن با حضور بیش از ۷۰۰ دانش آموز در سالن شهیدپاکنژاد یزد و با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ، رییس شورای شهر ، رییس دانشگاه فرهنگیان ، رییس ستاد اقامه نماز ، مدیرکل نهاد کتابخانه ها ، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری ، معاون پرورشی و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش و جمعی از همکاران کانون استان برگزار شد. همچنین این جشن از طریق پیام رسان شاد به نشانی https://shad.ir/kpf_yazd و پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/kanoonparvaresh_yazd به صورت زنده پخش شد.

 اجرای جشن بزرگ کودک در استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =