نشست مربیان کانون گلستان با موضوع ارتقای کمیت و کیفیت روند اجرایی جشنواره ی قصه گویی

نشست مجازی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان به‌صورت مجازی و با موضوع ارتقای کمیت و کیفیت روند اجرایی جشنواره قصه‌گویی از طریق نظارت و پایش فرایندی آمار کمی و کیفی آثار علاقمندان جهت شرکت در «بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این وبینار با  با حضور ارکان بیست‌وپنجمین  جشنواره‌ی قصه‌گویی و با حضور تمامی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

الهه غیناقی، سرپرست کانون گلستان در این نشست ضمن تشکر از تمامی مربیان و عوامل دخیل در برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک، قصه را ابزاری با ارزش و تاثیر گذار در تعلیم و تربیت دانست که می‌توان با آن، مهارتی‌های زندگی را به‌صورت غیرمستقیم به کودکان و نوجوانان آموزش داد و هدف از این جلسه را ارتقای کیفیت و کمیت اثار دریافتی و استفاده از خرد جمعی برای ارتقای روند اجرایی جشنواره ذکر کرد.

در ادامه محمدحسین منتظری، کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی، هنری و ادبی از زحمات تمامی مربیان که در اطلاع‌رسانی این جشنواره فعالانه اقدام کردند، تقدیر و تشکر کرد.

منتظری با بیان اینکه قصه‌گویی یکی از فعالیت‌های شاخص کانون بوده و خواهد بود، بر مشارکت تمامی همکاران و لزوم برنامه‌ریزی مناسب، تقسیم وظایف بر مبنای شیوه‌نامه و اهمیت  ارتقای کمی و کیفی حضور شرکت کنندگان در بیست و پنجمین جشنواره تاکید کرد.

سپس مربی مسئولان مراکز توضیحاتی در مورد روند اجرای کار را ارائه و پیشنهادات، مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند.

در ادامه مریم آریافر کارشناس فرهنگی و مسوول دبیرخانه جشنواره‌ی استانی قصه‌گویی در این نشست به چگونگی ثبت نام، بارگذاری آثار در بخش‌های مختلف، ملاک‌های ارزیابی و داوری قصه و... پرداخت و به سوالات مربیان در زمینه‌های مختلف، پاسخ داد.

گفتنی‌است کانون پرورش فکری گلستان به منظور پایش فرایندی امار کمی و کیفی، نظارت دقیق بر کیفیت اجرای فراخوان و گزارش اقدامات صورت گرفته بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، این وبینار را برگزار کرد.

نشست مربیان کانون گلستان با موضوع ارتقای کمیت و کیفیت روند اجرایی جشنواره ی قصه گویی

نشست مربیان کانون گلستان با موضوع ارتقای کمیت و کیفیت روند اجرایی جشنواره ی قصه گویی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =