مهرواره استانی فرهنگی هنری ادبی پژوهشی "سرزمین مادری"

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در راستای اهدافی چون ترویج میراث معنوی و توجه به فرهنگ بومی در مقابل فرهنگ بیگانه اقدام به برگزاری مهرواره‌ی استانی فرهنگی هنری ادبی پژوهشی با عنوان "سرزمین مادری" نموده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ با توجه به اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ بومی هر منطقه به معنی زنده نگه داشتن هویت و تشخص آن منطقه است، کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان زنجان در راستای اهدافی چون ترویج میراث معنوی و توجه به فرهنگ بومی، ایجاد و زنده نگه داشتن احساس تعهد و تعلق به فرهنگ و سرزمین مادری، هویت بخشی و حفظ هویت فرهنگی، توجه به معنا و مفهوم عمیق فرهنگ بومی و سنتی در مقابل فرهنگ بیگانه اقدام به برگزاری مهرواره‌ی استانی فرهنگی هنری ادبی  با عنوان "سرزمین مادری" نموده است.

مهرواره استانی فرهنگی هنری ادبی پژوهشی "سرزمین مادری" با توجه به زمینه‌های ارسال اثر برای گروه‌های سنی نو نهال(۹+سال)، نو نگاه(۱۲+ سال)، نوجوان(۱۵+ سال)،گروه سنی  ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) و مربیان و بزرگسالان (خانواده های اعضا – مادران /پدران /مادربزرگها/پدربزرگها) می‌باشد.

بازه زمانی این مهرواره:  ۱۷ تیر ماه سال جاری لغایت ۱۰ آذر ۱۴۰۲ است و اختتامیه پایان آذر ماه و هفته اول دی ماه با توجه به ایام فاطمیه(شب یلدا) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ورود به سایت کانون و انتخاب بخش ارسال آثار به نشانی:www.zanjan.kpf.ir  ارسال کنند.

نشانی دبیر خانه: زنجان شهرک کارمندان، فاز دوم، خیابان شهید خیرالله صمدی(هفتم غربی) اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان شماره تماس : ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۶- ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۵

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از دارندگان بهترین آثار در هر بخش با توجه به شرایط به گونه‌ای شایسته با اهدای هدیه این مهرواره تقدیر خواهد کرد.

شما می‌توانید با کلیک بر روی قسمت رنگی فراخوان فرهنگی هنری ادبی و پژوهشی "سرزمین مادری" را دانلود نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =